همه چیز در مورد گلس سرامیکی پرایوسی

خانم سالاری سه شنبه 4 خرداد 1400 - 14:50
همه چیز در مورد گلس سرامیکی پرایوسی

اکثریت ما برای محافظت از گوشی موبایل خود از انواع مختلفی از گلس ها مانند گلس نانو، گلس سرامیکی، گلس نشکن، گلس ضد ضربه از جنس TPU و چندین نوع گلس دیگر استفاده کرده ایم. در این مطلب قصد داریم نوعی گلس را به شما معرفی کنیم که علاوه بر محافظت از صفحه نمایش موبایل در برابر خش و ضربه، از حریم خصوصی شما نیز محافظت می کند. اگر می پرسید چطور ؟ تا انتهای این مطلب با گلس اینجا همراه باشید.

گلس سرامیکی پرایوسی چیست و چه عملکردی دارد؟

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که گوشی موبایلتان به هر دلیلی ضربه ببیند و گاها آسیب های جدی به صفحه نمایش آن وارد شود. جدا از آسیب دیدگی صفحه نمایش، گاهی اوقات در مکان های عمومی شاهد این بوده ایم که وقتی در حال کار با موبایل خود هستیم، بعضی از افراد صفحه گوشی ما را مشاهده می کنند که این موضوع به ظاهر پیش پا افتاده گاها برای حریم خصوصی ما بسیار خطرناک است و یک تهدید جدی به حساب می آید. برای این که مطمئن باشید اطلاعات حریم شخصی شما توسط کسی رصد نمی شود، می توانید از نوعی گلس به نام گلس سرامیکی پرایوسی استفاده کنید که علاوه بر این که از یک صفحه بسیار مقاوم و نشکن ساخته شده است، زاویه دید صفحه نمایش موبایل را محدود می کند و سبب می شود که کسی از زاویه ای جز زاویه مستقیم قادر به مشاهده صفحه موبایل شما نباشد.

4 مورد از مهم ترین ویژگی های گلس سرامیکی پرایوسی

گلس سرامیکی پرایوسی مدت زیادی نیست که وارد بازار شده است، اما در همین مدت زمان کم طرفداران زیادی پیدا کرده است. در ادامه 5 مورد از ویژگی های گلس های سرامیکی پرایوسی را بررسی خواهیم کرد که سبب محبوبیت آن شده است.

قدرت چسبندگی بالا
برداشته شدن قسمتی از گلس بعد از چند مدت و یا وجود آمدن حباب های ریز و درشت در زیر گلس هنگام نصب یکی از رایج ترین مشکلات در حوزه خرید گلس می باشد. خوشبختانه گلس سرامیکی پرایوسی به نحوی طراحی شده است که به دلیل قدرت چسبندگی بالا از ایجاد حباب و هر گونه برآمدگی در گلس جلوگیری می کند.

ضد خط و خش بودن و انعطاف پذیری
مقاومت در برابر خط و خش و شکنندگی یکی از مهم ترین فاکتور ها برای انتخاب محافظ صفحه نمایش می باشد. خوشبختانه گلس های سرامیکی پرایوسی در برابر خط و خش به خوبی از تاچ گوشی شما محافظت می کنند و در این مورد نسبت به سایر انواع گلس عملکرد بهتری دارند. در ضمن گلس سرامیکی، نوعی گلس نشکن می باشد و حتی اگر آن را در دست خود مچاله کنید مجددا به حالت اول باز می گردد و کاملا انعطاف پذیر است.

ضد لک و اثر انگشت بودن
یکی از ویژگی های بارز گلس های سرامیکی پرایوسی ضد لک و چربی بودن آن است. این گلس موبایل تحت هیچ عنوان چربی و گرد و غبار را به خود جذب نمی کند و در موارد خیلی خاص و استثناء می توانید لکه‌ی انگشت را روی آن مشاهده کنید.

محافظت از حریم خصوصی
برجسته ترین و خاص ترین ویژگی گلس های سرامیکی پرایوسی این است که زاویه دید افراد را محدود می کند و همان طور که گفتیم این گلس جز از زاویه رو به رو دید ندارد. در ادامه در این مورد بیشتر بحث خواهیم کرد.

گلس سرامیکی پرایوسی چگونه از حریم خصوصی من محافظت می کند؟

همان طور که گفتیم گلس های پرایوسی به گونه ای طراحی شده اند که وقتی زاویه دید به 30 درجه رسید، صفحه نمایش به صورت مات نمایش داده می شود و فرد تنها با یک تصویر تیره از صفحه موبایل شما مواجه خواهد شد. اکثر این گلس ها از فناوری لوور استفاده می کنند و خوشبختانه علاوه بر گوشی موبایل، برای تبلت و حتی لپتاپ نیز موجود می باشند. جهت اطلاعات بیشتر در مورد گلس پرایوسی می توانید به مقاله " گلس پرایوسی چگونه از حریم شخصی شما محافظت می کند؟ " مراجعه کنید.

پاسخ به چند سوال رایج در مورد گلس سرامیکی پرایوسی

در مورد گلس های سرامیکی پرایوسی شاهد سوال های زیادی هستیم که چند مورد از آن ها پر تکرار تر و رایج تر هستند که لازم است به آنها پاسخ داده شود.

آیا گلس سرامیکی پرایوسی برای گوشی های خمیده مناسب است؟
همان طور که می دانید مدل های جدیدی از موبایل به بازار عرضه شده اند که دارای لبه های خمیده می باشند که برای آن ها نمی توان از گلس تخت ( دو بعدی ) استفاده کرد، زیرا لبه ها و گوشه های صفحه نمایش را پوشش نمی دهند. گلس های سرامیکی پرایوسی در سه نوع دو بعدی، دو و نیم بعدی و سه بعدی به بازار عرضه می شوند؛ بنابراین بسته به مدل گوشی خود می توانید از هر کدام از انواع گلس های سرامیکی پرایوسی استفاده کنید.

از بین گلس های سرامیکی مات و شفاف کدام یک بهتر است؟
پاسخ به این سوال کاملا به نظر خودتان بستگی دارد. استفاده از گلس سرامیکی مات به مقدار کمی از وضوح صفحه نمایش می کاهد، اما در مقابل از رسیدن نور های اضافی به چشم شما محافظت می کند. اگر با کاهش وضوح تصویر مشکلی دارید، گلس های شفاف برای شما انتخاب مناسب تری هستند.

آیا نصب گلس های سرامیکی با سایر گلس ها تفاوتی دارد؟
شیوه نصب هر دو نوع گلس تقریبا مشابه است، اما به دلیل انعطاف پذیری گلس های سرامیکی پرایوسی، در هنگام نصب آن دقت بیشتری داشته باشید تا از ایجاد حباب در زیر گلس گوشی موبایل خود جلوگیری کنید.

آیا گلس سرامیکی گوشی با پوشش سرامیکی تفاوت دارد؟
در جواب باید گفت که بله؛ پوشش سرامیکی در واقع یک لایه نازک است که روی گلس های معمولی نصب می شود. کلیه ضخامت گلس های سرامیکی از یک جنس می باشد و هیچ پوشش اضافه ای روی آن قرار ندارد، در حالی که پوشش سرامیکی یک لایه‌ی جدا می باشد که جنس آن با جنس گلسی که روی آن سوار می شود متفاوت است.

کیفیت را با گلس اینجا تجربه کنید

فروشگاه گلس اینجا تنها وبسایت تخصصی ارائه دهنده محافظ صفحه برای انواع موبایل، تبلت، لپتاپ و... می باشد. در گلس اینجا می توانید کیفیت عالی و قیمت مناسب را در کنار هم تجربه کنید. جهت سفارش گلس سرامیکی پرایوسی برای هر مدل و دستگاهی کافی است از طریق وبسایت گلس اینجا اقدام به ثبت سفارش کنید تا محصول درخواستی شما در کم ترین زمان برایتان ارسال شود.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد