قاب فورت Fort و مزایا و ویژگی های آن

علی شمس چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 16:27
قاب فورت Fort و مزایا و ویژگی های آن

با توجه به ظرافت گوشی های موبایل جدید بحث محافظت از بدنه و صفحه نمایش آنها یکی از دغدغه های کاربران می باشد. در زمینه محافظت از گوشی تلفن همراه یکی از بهترین انتخاب ها قاب Fort می باشد. این قاب دارای درجه نظامی مقاومت در مواقع افتادن از ارتفاع و همچنین ضربه می باشد. برای محافظت هر چه بیشتر دوربین این قاب دارای یک در کشویی برای دوربین می باشد و همچنین به لطف وجود پایه چرخان در پشت این قاب می توان گوشی را در حالت استند افقی و عمودی جهت تماشای محتوای ویدیویی و یا مکالمه تصویری قرار داد.

ویژگی های قاب فورت Fort

قاب Fort دارای ویژگی ها و مزایای زیادی می باشد که در زیر به آن اشاره می کنیم

● ضد ضربه 

این قاب دارای کپسول های محافظ در گوشه ها می باشد. در نتیجه زمان ضربه و یا افتادن از ارتفاع این کاور از گوشی تلفن همراه به خوبی محافظت می کند. همچنین به لطف برآمدگی در کناره ها، صفحه نمایش نیز در برابر آسیب ها محافظت می شود. 

● محافظ دوربین

این قاب دارای محافظ کشویی برای دوربین می باشد. بدین صورت که در مواقع عدم استفاده این امکان وجود دارد که محافظ را روی دروبین کشید تا در برابر ضربه محافظت شود. کناره های این محافظ کشویی یک متریال شفاف پلاستیکی بکار رفته که در مواقع تماس و یا اعلانات دور این در کشویی روشن شود. 

● رنگبندی جذاب

قاب فورت Fort در رنگهای بسیار جذاب تولید می شود.

● پایه (استند) بسیار کاربردی

یکی از ویژگی های قاب Fort استند چرخان آن می باشد. به لطف ویژگی چرخان این استند قاب فورت در حالت های مختلف قرار می گیرد. یکی از این حالتها به صورت افقی می باشد که باعث سهولت تماشای محتوای ویدیویی می گردد. همچنین قرار گرفتن استند در حالت عمودی انجام مکالمه تصویری را راحت می کند. در وسط این استند یک آهنربای قوی قرار گرفته که به لطف این آهنربا این قاب قابلیت قرارگیری روی هولدرهای مگنتی ماشین را دارا می باشد.

● ترکیبی از قطعات کاربردی

این قاب در واقع ترکیبی از چندین قاب می باشد تا امکانات همه آنها رو یک جا فراهم کند. این قاب ترکیبی از محافظ دوربین، آهنربای مگنتی، استند چرخان و قاب انعطاف پذیر در کناره ها می باشد.

برای مشاهده مدل های موجود قاب Fort در گلس اینجا کلیک کنید

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد