گلس گوشی سامسونگ s21 , s21 plus

خانم سالاری سه شنبه 25 خرداد 1400 - 15:33
گلس گوشی سامسونگ s21 , s21 plus
خرید گلس برای گوشی کار نسبتا حساسی است و نیاز به کمی دانش فنی دارد. یک گلس باکیفیت از صفحه نمایش گوشی‌ تان به‌ خوبی در برابر ضربه یا افتادن روی زمین محافظت می‌ کند. آشنایی با ریزه کاری‌ های یک گلس خوب می‌ تواند به شما در انتخاب یک محافظ صفحه باکیفیت کمک کند. امروزه مدل‌ های مختلف گلس در بازار عرضه می‌ شود که هر کدام ویژگی ‎‎‌ها و قابلیت‌ های خاص خودش را دارد. 
در این مقاله ما ابتدا به معرفی انواع گلس رایج در بازار ایران می‌ پردازیم. سپس مشخصات محافظ صفحه گوشی‌ های سامسونگ s21 , s21 plus را بررسی می‌ کنیم. 

معرفی انواع گلس محافظ صفحه سامسونگ s21 , s21 plus

محافظ صفحه نمایش مات (matte)
گلس مات یک محافظ کامل در برابر آسیب‌ های احتمالی است که در عین حال خاصیت ضد خش و ضد ضربه بودن در یکجا دارد. همچنین، این محافظ صفحه انعکاس نور خورشید را به شدت کاهش می دهد و به‌ راحتی می‌توانید صفحه گوشی خود را در روزهای آفتابی ببینید. 
محافظ صفحه نمایش براق
گلس براق با درخشان کردن صفحه نمایش گوشی، زیبایی خاص و منحصر به‌ فردی به آن می‌ دهد. لکه‌ های ناشی از روغن یا نوشیدنی، اثر رد انگشت و گرد و غبار به‌ راحتی  و با کمک یک دستمال مرطوب از روی آن پاک می‌ شود. ضخامت این نوع از گلس ها به طور باور نکردنی نازک و o/33 میلی متر است. دوام و مقاومت فوق العاده در مقابل ضربات و خراش ها دارد، اسم دیگر این محافظ صفحه "گلس شیشه‌ ای" است.
محافظ صفحه نمایش TPU
محافظ های صفحه نمایش TPU نانو که کاملا شفاف و دارای جنس نرم و منعطف هستند، کیفیت صفحه نمایش موبایل را تغییر نمی‌ دهند، خط و خش را خوب می‌ گیرند ولی چون خیلی نازک هستند، در برابر ضربات به‌خوبی از صفحه گوشی محافظت نمی‌ کنند.
محافظ صفحه نمایش UV
گلس UV یک نوع گلس فول اندورید است. این محافظ مخصوص گوشی‌ های خمیده طراحی شده است و ایراداتی از قبیل پوشش ندادن کل صفحه یا نفوذ گرد و غبار به زیر گلس را برطرف کرده است. محافظ صفحه نمایش UV دارای یک مایع مخصوص است که در زمان نصب آن بر روی صفحه نمایش گوشی استفاده می‌ شود.

محافظ صفحه نمایش سرامیکی مات سامسونگ

گلس سرامیکی مات از موادی نظیر PMMA ، AB GLUE و سرامیک ساخته شده است. مقاومت آن در برابر ضربه و فشار بسیار بالا است و بعلت سرامیکی بودن، خاصیت نانو نیز دارد. به این معنی که وقتی آن را خم می کنید، دچار ترک خوردگی یا شکستگی نمی شود. همچنین ضد خش نیز می باشد.
گلس سرامیکی سامسونگ تمام ال سی دی گوشی را می‌ پوشاند و تمام چسبی است. همین سبب می‌ شود به‌ خوبی در جای خود قرار بگیرد و نصب آن  نسبت به سایر گلس‌ ها بسیار راحت‌ تر گردد.
مشخصات بهترین محافظ صفحه گوشی سامسونگ
فاکتورهای زیادی برای شناسایی یک محافظ صفحه نمایش گوشی وجود دارد که در ادامه به طور مختصر به آنها اشاره می‌ کنیم:
● شفاف و یکدست 
یک گلس گوشی باکیفیت باید شفاف و یکدست باشد طوری که صفحه نمایش بطور کامل و واضح دیده شود.
● لایه حریم خصوصی Privacy Layer
این قابلیت برای استفاده در مکان‌ های شلوغ و عمومی بسیار پرکاربرد است. به‌ این ترتیب، افرادی که در نزدیکی شما قرار دارند، نمی‌ توانند صفحه نمایش گوشی‌ تان را ببینند.
● روکش نانوی ضد چربی
به کمک این قابلیت، لکه‌ های چربی یا اثر انگشت به‌راحتی از روی گلس پاک می‌ شوند.
● سختی 9H
سختی 9H یک معیار استاندارد برای نشان دادن مقاومت گلس در برابر ضربه و خط و خش است.
● نصب آسان
یک محافظ صفحه گوشی خوب باید به‌ راحتی نصب شود و شما مجبور نباشید برای نصب آن از هفت خوان رستم عبور کنید!

گلس فول سامسونگ گلکسی s21 , s21 plus

اگر صاحب گوشی سامسونگ گلکسی S21 Plus ،S21 هستید، حتما از قیمت بالای صفحه ال سی دی خبر دارید و می‌دانید در صورت آسیب دیدن آن بایستی هزینه زیادی را صرف تعمیر و یا تعویض آن نمایید. این در حالی است که  قیمت محافظ صفحه گوشی گلکسی 21پلاس مدل فول تمام صفحه بسیار کمتر از قیمت صفحه نمایش است. بنابراین، ‌می‌توان با یک هزینه کم، امنیت صفحه گوشی‌تان را بالا ببرید.

مشخصات محافظ صفحه سامسونگ گلکسی s21 , s21 plus مدل فول صفحه

محافظ صفحه گوشی سامسونگ گلکسی s21 , s21 plus مدل فول صفحه از تمام قسمت‌های ال سی دی گوشی محافظت می‌کند، بویژه حاشیه‌ها و لبه‌های صفحه که بیشتر در معرض ضربه هستند. 
ضخامت این گلس بسیار کم است. به‌همین دلیل وضوح صفحه را کاهش نمی‌دهد  تاثیر منفی روی کیفیت آن ندارد. و همچنان با بالاترین کیفیت و کارایی از گوشی‌ تان استفاده می‌ کنید.
با نصب این گلس، تاچ یا لمس گوشی دچار مشکل نمی‌ شود و می‌توانید مثل سابق به‌راحتی از گوشی‌تان استفاده کنید.
لبه‌های این صفحه محافظ متناسب با صفحه LCD گوشی برش خورده‌ اند. اگر کناره‌ های گوشی خمیده باشند و حالت Edge داشته باشند، گلس تمام صفحه هم دقیقا متناسب با این خمیدگی طراحی شده است.
این گلس مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه یا فشار دارد. بنابراین، امنیت گوشی شما را به طور کامل تامین می‌ کند و شما می‌ توانید با خیال راحت  از آن استفاده کنید.
گلس فول گلکسی s21 , s21 plus کاملا متناسب با ابعاد گوشی طراحی شده است. محل قرارگیری دوربین جلو و سنسورها به خوبی برش داده شده‌ اند. هیچ لبه‌ اضافی یا نقصی ندارد و اصلا احساس نمی‌ کنید که روی گوشی‌ تان گلس نصب کرده‌ اید.
تمام قسمت‌ های گلس فول سامسونگ S21 plus حالت چسبندگی دارد. به‌طور کامل به صفحه نمایش می‌ چسبد و اگر به درستی نصب شود هیچ حبابی زیر گلس تشکیل نمی‌ شود.
طراحی دقیق این گلس جذاب  نصب آن را آسان کرده است. بطوریکه اگر به درستی نصب شود، هیچ حبابی در زیر گلس و یا اطراف آن باقی نمی‌ ماند.

خرید محافظ صفحه گوشی سامسونگ گلکسی s21 و s21 plus 

گلس تمام صفحه سامسونگ Galaxy s21,s21 plus نه تنها کاملا صفحه نمایش گوشی‌ تان را پوشش می‌ دهد و از آن محافظت می‌ کند، بلکه مشکلی در عملکرد حسگر آن ایجاد نمی ‎‌کند. با نصب این گلس دیگر نگران افتادن، شکستن، و یا خط و خش روی صفحه LCD گوشی‌ تان نخواهید بود. خودِ صفحه نمایش نیز ضد خش است و کیفیت آن ثابت می‌ ماند. به این معنا که هیچ گونه خط و خش روی گلس ایجاد نمی‌شود و می‌ توانید با نهایت کیفیت از گوشیتان استفاده کنید. همانطور که در بالا اشاره شد، ضخامت این صفحه محافظ کم است و احتمال دارد با برخی قاب ها از جمله قاب 360 درجه همخوانی نداشته باشد. بنابراین قبل از خرید گلس فول صفحه حتما از همخوانی قاب و گلس مطمئن شوید.
قیمت گلس فول اندروید سامسونگ گلکسی S21 و S21 Plus با توجه به کیفیت بالا و امنیت خوبی که برای گوشی به‌ همراه دارد، کاملا معقولانه است. شما می‌ توانید همین حالا این گلس را از فروشگاه اینترنتی گلس اینجا با قیمت مناسب سفارش دهید و در مدت زمان اندک تحویل بگیرید و امنیت گوشی‌ تان را چندین درجه بالاتر ببرید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد