گلس اپل واچ چیست؟

خانم سالاری چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 - 09:59
گلس اپل واچ چیست؟
محافظ صفحه ساعت اپل از جمله تجهیزات جانبی مهم و کاربردی در حفاظت از این محصولات به شمار می‌ رود. در دنیای امروز که استفاده از ابزارها و گجت‌ های هوشمند روز به روز محبوب می‌ شود، برندهای زیادی مانند اپل هر ساله از ساعت‌ ها و دستبندهای سلامتی هوشمند خود رونمایی می‌ کنند. اپل واچ یا ساعت هوشمند اپل از جمله پرطرفدارترین محصولات بین ساعت‌ های هوشمند است. اما بدون شک برای محافظت از صفحه نمایش آن به یک محافظ نیاز دارید. بنابراین بهتر است در مورد  ویژگی‌های آن اطلاعات بیشتری داشته باشید. پس برای آشنایی با محافظ صفحه نمایش اپل و ویژگی‌ های آن در ادامه این مقاله از گلس اینجا با ما همراه باشید.

گلس اپل واچ

ساعت هوشمند اپل یا اپل واچ جزو محبوب‌ ترین گجت‌هایی است که طی این سال‌ها از آن استفاده شده است. اما به همان اندازه که محبوب‌ است؛ گران قیمت نیز می‌ باشد. بنابراین منطقی است که از یک محافظ صفحه نمایش اپل واچ استفاده کنیم.
محافظ‌ هایی که برای صفحه اپل واچ طراحی شده‌ اند، قابلیت‌ و کارایی‌های مناسبی دارند.
ویژگی‌ هایی که این محافظ‌ ها دارند، به شرح زیر هستند:
کاملا فیت با صفحه نمایش هستند
صفحه نمایش اپل واچ به شکل مربعی بوده و از گوشه‌ ها خمیدگی دارد. در صورتی که برای صفحه نمایش مناسب نباشد، امکان دارد از گوشه‌های آن محافظت کافی نداشته باشد. اما محافظ‌ صفحه نمایش‌ های نسل جدید به طوری طراحی شده‌ اند که گوشه‌ ها و بخش‌ لایه بیرونی صفحه نمایش را نیز به طور کامل کاور می‌ کنند.
مقاوم در برابر ضربه و شکستگی
صفحه نمایش اسمارت واچ اپل نیاز به مراقبت زیادی دارد. به کمک یک محافظ صفحه اپل واچ به خوبی آن را از شکستگی و خراش حفظ می‌ کنید. در این زمینه محافظ‌ های مختلفی تولید شده‌ اند که صفحه نمایش را در برابر ضربه، خط و خش، شکستگی و... محافظت می‌ کنند.
حفظ کیفیت تصویر
گلس اپل واچ به طوری طراحی می‌ شود که نه تنها سبب افت نور صفحه و کیفیت صفحه نمایش نمی‌‌ شود، بلکه به حفظ و افزایش کیفیت آن نیز کمک می‌ کند. به طوری که بیشتر محافظ‌ ها کیفیت HD دارند.
سختی H9
برای سختی هر چیزی از درجه‌ بندی استفاده می‌ کنند. درجه 9 بیشترین میزان سختی است. محافظ صفحه نمایش اسمارت واچ اپل اگر این درجه از سختی را داشته باشد، خیالتان از هرگونه ضربه و فشار و شکستگی راحت خواهد بود.
در نهایت در نظر داشته باشید که محافظ صفحه اپل واچ باید سبک، مقاوم و باکیفیت باشد. به طوری که به سادگی به صفحه بچسبد، ضخامت آن بسیار کم باشد تا صفحه نمایش زمخت و زشت نشود و همچنین به خوبی در برابر اثر انگشت و به جا ماندن چربی مقاوم باشد.

چرا به گلس نیاز داریم؟

با پیشرفت فناوری‌ و گجت‌ های هوشمندی مانند اسمارت واچ‌ ها، استفاده از یک محافظ برای صفحه نمایش‌ نیز به اوج خود رسید. محافظ‌ های اولیه تنها یک چسب ساده بودند. اما اکنون شاهد تولید انواع گلس سرامیکی ساعت اپل ، نانو و حتی پرایوسی هستیم.
بنابراین دست شما برای انتخاب محافظ صفحه کاملا باز است. اما چرا باید از گلس استفاده کنیم؟ دلایل زیادی برای استفاده از محافظ صفحه نمایش وجود دارد:
● محافظت در برابر خط و خش
اولین دلیل عمده این که چرا باید از محافظ صفحه استفاده کنیم، خط و خش است. ساعت هوشمند جزو چیزهایی است که در طول روز از آن استفاده می‌ کنید و همیشه در دست شما قرار دارد. خط و خش قاتل صفحه و کیفیت آن است. خواه ناخواه، در طول روز ممکن است کارهایی انجام دهید که بر روی صفحه اسمارت واچ شما خط و خش به وجود آید. به خصوص که اپل واچ‌ ها از نظر قیمت گران بوده، میزان حساسیت نسبت به آنها بیشتر شده و مراقبت از آنها اهمیت بالاتری پیدا می‌ کند.
● محافظی در برابر نفوذ آب و مایعات
اگرچه ساعت‌ های هوشمند اکنون ضد آب هستند، اما نباید این احتمال را دست کم گرفت که ممکن است صفحه نمایش شما در برابر نفوذ آب و مایعات دیگر زیاد هم مقاوم نباشد. بنابراین استفاده از یک گلس برای ساعت هوشمند شما نه تنها ضرری ندارد؛ بلکه آن را بیش از پیش ایمن نگه‌ می‌ دارد.
● محافظت در برابر لک و اثر انگشت
بدن انسان به طور طبیعی دارای چربی است. هیچ چیز هم آزاردهنده‌ تر از به جا ماندن اثر چربی و انگشت بر روی صفحه ساعت نیست. به کمک محافظ صفحه بخصوص از نوع نانو، دیگر خبری از به جای ماندن اثر انگشت یا لکه بر روی صفحه نخواهد بود.
● محافظی برای شکستگی
برخی از محافظ‌ های طراحی شده برای سمارت‌ واچ‌ ها به طوری طراحی شده‌ اند که در برابر ضربه مقاوم هستند. بنابراین اگر به طور ناگهانی بر روی صفحه شما چیزی فرود آید یا به جایی برخورد کند، خیالتان راحت است که محافظ صفحه از ساعت هوشمند شما و صفحه نمایش اصلی محافظت کرده و از شکستن آن جلوگیری می‌ کند.
اپل‌ واچ یک کالای لوکس و گران قیمت است. بنابراین مراقبت از آن از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. برای محافظت از تمامی بخش‌ های آن لوازم جانبی متعددی تولید شده است. صفحه نمایش مهم‌ ترین بخشی است که باید از آن مراقبت کنید. به کمک گلس سرامیکی اپل واچ با کیفیت می‌ توانید نه تنها از صفحه نمایش در برابر خط و خش مراقبت کنید، بلکه به سادگی از به‌ جا ماندن اثر چربی و اثر انگشت خود بر روی صفحه نمایش جلوگیری می‌ کنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد